George

In einer Pflegestelle in der Nähe von Mostar. 

Achtung - unser George ist "zweisprachig"! ;)

Hallo Zusammen, mein Name ist George. Ich wurde bei meiner Geburt vom Storch irgendwie falsch zugestellt. Wie das passiert ist? Keine Ahnung! Auf alle Fälle kam statt Bayern Bosnien & Herzegowina heraus. Jetzt sitze ich hier und warte auf eine Reisemöglichkeit nach Deutschland. Jetzt gilt es, das Problem so schnell wie möglich zu lösen.

Kurz zu mir: Ich bin ein wirklicher Kumpeltyp, bin gern draußen und mach gerne Sachen gemeinsam mit Euch Zweibeinern. Kuscheln, spielen oder auch mal nur die Wand anstarren, kein Problem, ich bin für alles zu haben. Nur manchmal kommt der Terrier-Sturschädel durch, aber meistens lass ich mich am Ende doch überzeugen!

Also, wenn ihr Platz und Zeit für mich habt, dann sagt einfach den Mädels von Streunerglück Bescheid  - die können eine Mitfahrgelegenheit für mich organisieren.

George ist gechipt, geimpft und kastriert und hat aktuell eine Schulterhöhe von 60 cm. 

 

Servus beinand,

I bin da Schorsch – das ist die bayerische Variante für George! I woas a ned so genau wie des passiert ist, aber eigentlich bin i a waschechter Bayer. Alladings hod si der Storch bei meina Lieferung wohl a bisserl oag valesen. Oiso kurz zamgfasst – i bin in Bosnien und ned in Bayern glandt. Iatz miassma nua no schaung, wia mia des Problem lösen!

Oiso i sogs a moi a so, i bin wirklich a Pfundskerl. I bin fia ois zum hom und mach an fast an jeden Spaß mid. Mit mia kon ma naus geh, Schmarrn macha, schmusn und no ganz vui mehra. Gscheid bin i a hams ma gsogt und lerna dua i a subba schnei. Und wia sie des so ghert hob i natürlich a an boarischen Sturschädl, aber a ned oiwei! Wos i iatz no brauch is jemand der mia a gescheids Platzal gibt, i breichad a bissl an Ploz, gnuag Spaziergänge und vui Zeid.

Wenn des wos für di is, dann schreibst einfach de Dirndl von Streunerglück, de hob i a scho kenna glernt! De warn bei mia in Bosnien und ham des a richtig komisch gfunden, dass i ollawei no in Bosnien bin. Oiso überlegtsas eich, i dad mi gfrein, wenn i boid zu dia kemma dad. Ob Bayern oder restliches Deitschland, da bin i ned wählerisch, i konn mi überoi integrieren!

I warad a scho chipt, gimpft, kastriert. Und a guade Größ hob i a, grod so um de 60 Zandimeta, ois ned z kloa und ned z groß! 

Streunerglück Profil